Centrum Cyfrowe (https://centrumcyfrowe.pl/) działa na rzecz zmiany społecznej wykorzystując potencjał technologii cyfrowych. Skupiamy się na edukacji i kulturze, promując otwartość i współpracę opartą na dzieleniu się zasobami i wiedzą. Przełączamy społeczeństwo na cyfrowe.

Warunki zatrudnienia

Miejsce pracy: Warszawa
Warunki zatrudnienia: praca w wymiarze 4/5 etatu, umowa o pracę (3-miesięczny okres próbny)
Termin przyjmowania zgłoszeń: 11 września 2017, godzina 12.00
Rozpoczęcie pracy: 1 października 2017

Oferujemy:

  • pracę w zróżnicowanym, zmotywowanym i dobrze współpracującym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego i nabywania nowych umiejętności w obszarach zarządzania finansami i administracji w organizacji pozarządowej;
  • dostęp do wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń i innych narzędzi zwiększających umiejętności.

Profil stanowiska

W Centrum Cyfrowym oczekujemy sprawności organizacyjnej i otwartości na nowe metody i modele pracy. Szukamy osoby komunikatywnej, zorganizowanej, lubiącej rozwiązywać problemy i pracę zespołową.
Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta/tki biura będzie współpracowała bezpośrednio ze Specjalistką ds. finansowych. Do jej zadań należeć będzie:

  • obsługa biura organizacji (zaopatrzenie biura, obsługa obiegu dokumentów i korespondencji, nadawanie przesyłek pocztowych, obsługa telefonu i maila kontaktowego);
  • organizacja i dokumentowanie spotkań;
  • sprawdzanie wytycznych z regulaminów konkursów dotacyjnych i przetargów;
  • kompletowanie dokumentów oraz informacji niezbędnych do składania wniosków o dotacje i udziału w przetargach;
  • prowadzenie cotygodniowych zestawień wydatków organizacji;
  • obsługa płatności;
  • prowadzenie archiwum dokumentacji finansowej i terminowe przekazywanie dokumentów do księgowości;
  • wspieranie Zarządu w organizacji w rozliczaniu podróży służbowych;
  • inne zadania zlecone związane z codziennym funkcjonowaniem biura organizacji;
  • wspieranie Specjalistki ds. finansowych w bieżącej pracy, w tym w szczególności w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych organizacji (formularzy, wzorów umów, instrukcji, itp.), planowaniu budżetów projektów i usług, przygotowywaniu dokumentów finansowych i umów, obsłudze rozliczeń finansowych projektów, przygotowywaniu sprawozdań finansowych.

Czego oczekujemy?

  • doświadczenia w pracy biurowej;
  • umiejętności pracy z danymi, w tym danymi finansowymi;
  • sumienności, dokładności i terminowości;
  • umiejętności dobrej organizacji pracy;
  • samodzielności w wykonywaniu zadań;
  • umiejętności pracy pod presją czasu;
  • znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie.

Informacje o rekrutacji

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych do 11 września 2017 do godziny 12:00 na adres rekrutacja@centrumcyfrowe.pl. W tytule maila prosimy napisać: Asystent/ka biura

Z wybranymi osobami skontaktujemy się do 14 września 2017 r. Rozmowy rekrutacyjne odbędą się w dniach 18-19 września 2017 r.

O ile nie jest to stwierdzone inaczej, wszystkie materiały na stronie są dostępne na licencji Creative Commons Uznanie Autorstwa 4.0. Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Centrum Cyfrowego.
Creative Commons License

Centrum Cyfrowe Projekt:Polska, ul. Andersa 29, 00-159 Warszawa, kontakt@centrumcyfrowe.pl

Centrum Cyfrowe jest częścią Fundacji Projekt: Polska.

Projekt Polska

Nasi partnerzy

 

Należymy do:
logo koalicji otwartej edukacji  Member of The Internet Defense League
logo koalicji Copyright For Creativity       logo koalicji stowarzyszenia communiaofop_logo