Fundacja Centrum Cyfrowe poszukuje osoby na stanowisko: Asystentki/Asystenta biura

W Centrum Cyfrowym lubimy doskonałą organizację pracy, rzetelną dokumentację działań, przejrzystość procedur i współpracę na partnerskich zasadach. Poszukujemy asystentki/asystenta biura, która/y będzie odpowiedzialna/y za funkcjonowanie naszego biura i za bieżące zadania związane z administracją projektów.

Centrum Cyfrowe to organizacja pozarządowa wspierająca otwartość i zaangażowanie użytkowników w świecie nowoczesnych technologii.

Działamy m.in. w obszarach otwartej edukacji, otwartej kultury, społecznego wymiaru technologii. Pracujemy na rzecz powstawania polityk publicznych wspierających otwartość. Jesteśmy zwinną organizacją pozarządową pracującą w stałym zespole 10 osób w modelu think-and-do-tankowym. Współpracujemy z ekspertami z Polski i z zagranicy, realizujemy projekty w Polsce i we współpracy z organizacjami na całym świecie.

Opis stanowiska

W Centrum Cyfrowym lubimy doskonałą organizację pracy, rzetelną dokumentację działań, przejrzystość procedur (cały zespół pracuje zgodnie z zasadami i procedurami ustalonymi w Team Handbook Centrum Cyfrowego), współpracę na partnerskich zasadach.

Osoba zatrudniona na stanowisku Asystenta/tki biura będzie pracowała w modelu tygodniowych sprintów (z udziałem specjalistki ds. finansów i dyrektorki zarządzającej), z wykorzystaniem takich narzędzi, jak: Redmine, Slack, ownCloud.

Poszukujemy asystentki/asystenta biura, który będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie naszego biura i za bieżące zadania związane z administracją projektów.

Do zadań asystenta/asystentki należeć będzie:

  • odpowiedzialność za funkcjonowanie biura Fundacji, w tym: zaopatrzenie biura, obsługa korespondencji, aranżacja biura, nadzór nad usługami remontowymi, prowadzenie inwentaryzacji i ewidencji, dokumentowanie spotkań, zbieranie informacji dotyczących wycen usług, inne prace zlecone,
  • odpowiedzialność za prowadzenie archiwum dokumentacji finansowej i projektowej, w tym współtworzenie modelu archiwizowania dokumentów,
  • wsparcie systemu fundraisingowego Centrum Cyfrowego,
  • obsługa systemu zarządzania prawami autorskimi w organizacji,
  • obsługa obiegu dokumentów,
  • obsługa cotygodniowych zestawień wydatków cashflow.

Kogo szukamy?

Szukamy osoby zorganizowanej, samodzielnej i z inicjatywą, lubiącej rozwiązywać problemy i pracować w zespole.

Minimalne wymagania:

  • wykształcenie średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • roczne doświadczenie w pracy w biurze
  • umiejętność pracy z pakietem biurowym (Libre Office, Microsoft Office, itp.).

Preferujemy osoby posiadające:

  • doświadczenie w pracy na stanowisku asystenta/asystentki
  • doświadczenie w samodzielnej organizacji małego wydarzenia, projektu lub procesu biurowego
  • umiejętność pracy z arkuszami kalkulacyjnymi
  • doświadczenie w samodzielnym priorytetyzowaniu zadań.

Co oferujemy?

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze minimum 4/5 etatu,
  • możliwość rozwoju zawodowego w obszarach prawa autorskiego, w tym licencji Creative Commons, otwartych standardów pracy, pracy zgodnie ze zwinnymi metodologiami pracy, a także Design Thinking i User-Centered Design, wiedzy na temat open source oraz działania organizacji pozarządowej,
  • udział w konwersacjach z j. angielskiego dla zespołu
  • praca w wygodnym biurze w centrum Warszawy przy ul.Chmielnej.

Szczegóły rekrutacji

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV do poniedziałku 17.06 do godziny 9.00 rano na adres rekrutacja@centrumcyfrowe.pl. Wybrane kandydatki i kandydatów zaprosimy na rozmowy kwalifikacyjne, które będą się odbywać do końca czerwca w biurze Fundacji.

Przewidujemy rozpoczęcie współpracy od 1.08.2019

brak
Tytuł: brak
public
Autor: Alfred T. Palmer

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Komentarz zostanie dodany po zatwierdzeniu przez administratora